neosellnoasell yeksell tesell teddsell oxinsell hasansell myufile

تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )



شناسه محصول: 557150
موجود

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 40000تومان

برچسب ها :

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی

واحد کرمانشاه

پایان نامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد

عنوان:

بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

فهرست مطالب

 

چکیده: 1

 

فصل اول:کلیات.. 2

 

1-1-مقدمه. 3

 

2-1-بيان مسأله : 4

 

3-1- اهمیت و ضرورت پژوهش: 5

 

4-1- جنبه جديد بودن و نوآوري در پژوهش: 6

 

5-1- اهداف پژوهش: 7

 

5-1-1-هدف کلی : 7

 

5-1-2- ا هداف ویژه : 7

 

5-1-3-هدف کاربردی: 7

 

6-1- فرضيه‏هاي تحقیق: 7

 

7-1- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات: 8

 

8-1- بيان متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی: 10

 

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 13

 

1-2- مقدمه: 14

 

1-1- 2-ادبیات پژوهش... 14

 

2-1-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول. 15

 

3-1-2- اهداف CRM از نظر سویفت.. 15

 

4-1- 2-اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز. 16

 

5-1- 2-اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون. 17

 

2-2- دیدگاه هایی در زمینه ی مراحل اجرا و پیامده سازی CRM . 17

 

1-2-2- مدل چرخه ی حیات CRM از دیدگاه کالاکوتا 17

 

3-2- مدل یکپارچه تاکتیکی فرایندهای CRM براساس مدل سویفت.. 18

 

5-2-مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟. 25

 

6-2-زمینه های ظهور مدیریت ارتباط با مشتری.. 27

 

7-2-اصول CRM... 28

 

8-2- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری.. 29

 

9-2-تاریخچه و تکامل CRM: 30

 

10-2-انواع فناوری های CRM... 33

 

11-2-گام های طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری.. 36

 

12-2-انتخاب سیستم مناسب مدیریت ارتباط با مشتری.. 38

 

14-2-اثرات CRM بر ساختار سازمانی و تصمیم گیری.. 42

 

1-14-2- متغیرهای طراحی سازمان. 42

 

2-14-2-وظایف... 42

 

3-14-2- ساختار. 42

 

4-14-2-توزیع قدرت: 43

 

15-2- فرایندهای اطلاعات و تصمیم گیری.. 43

 

1-15-2-سیستم های پاداش... 43

 

2- 15-2-افراد. 44

 

16-2- تغییرات سازمانی در نتیجه استفاده از CRM... 44

 

17-2-مسئولان پیاده سازی خط مشی های CRM... 46

 

18-2-محدودیت های CRM... 46

 

19-2- فرایند مدیریت ارتباط یک پارچه با مشتریان. 48

 

20-2-بخش دوم:مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکیe-crm.. 50

 

21-2-مقدمه. 50

 

22-2-تعاریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 50

 

23-2-ارتباط با مشتری بعد الکترونیک (اینترنت) 51

 

1-23-2- تعاریف تجارت الکترونیک از دیدگاه های مختلف... 52

 

2-23-2- تعریف اینترنت.. 53

 

3-23-2- تاریخچه تجارت الکترونیک... 53

 

4-23-2- بلوغ تجارت الکترونیک... 56

 

5-23-2- چارچوب تجارت الکترونیکی.. 57

 

شکل 2-1 چارچوب و ساختار تجارت الکترونیک (توربان وهمکاران 2006) 59

 

24-2-نقش فناوری های اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری.. 60

 

جدول (4) نمونه هایی از فعالیت های CRM و حمایت IT از آنها 61

 

25-2-ارائه ی خدمات بر روی وب.. 62

 

26-2- شایستگی های مدیریتی در برنامه ریزی و اجرای برنامه ECRM... 63

 

27-2- طبقه بندی تجارت الکترونیکی از دیدگاههای متفاوت.. 65

 

2-27-2- تجارت بنگاه با بنگاه (B2B) 66

 

3-27-2- تجارت مشتری با مشتری (C2C) 67

 

4-27-2- تجارت مشتری با بنگاه (C2B) 68

 

5-27-2- تجارت نظیر به نظیر (P2P) 68

 

6-27-2- تجارت موبایل. 69

 

7-27-2- تجارت الکترونیکی درون سازمانی.. 69

 

8-27-2- تجارت الکترونیکی بنگاه به کارکنان. 70

 

9-27-2- شراکت الکترونیکی.. 70

 

10-27-2- تجارت الکترونیکی غیر کسب و کاری.. 70

 

11-27-2- آموزش الکترونیکی.. 70

 

12-27-2- بازار به بازار. 70

 

13-27-2- دولت الکترونیکی.. 71

 

1-13-27-2- طبقه بندی تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت برنامه های کاربردی.. 71

 

2-13-27-2- بازارهای الکترونیکی.. 71

 

3-13-27-2- سیستم های اطلاعاتی بیت سازمانی (IOS) 71

 

14-27-2- مزایای تجارت الکترونیکی.. 71

 

15-27-2-مزایا برای سازمان ها 72

 

16-27-2-مزایا برای مشتریان. 73

 

17-27-2-مزایا برای جامعه. 74

 

18-27-2-محدودیت ها و موانع تجارت الکترونیکی.. 74

 

19-27-2- محدودیت های فنی تجارت الکترونیکی.. 74

 

20-27-2-محدودیت های غیر فنی تجارت الکترونیکی.. 75

 

21-27-2-مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 77

 

جدول 5: مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 77

 

28-2-عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری.. 77

 

29-2-عوامل ایجاد وفاداری در مشتری از طریق ECRM... 78

 

30-2-اثرات ECRM بر رضایت مشتری.. 79

 

31-2-مراحل CRM بر روی وب.. 80

 

32-2-برخی از معیارهای CRM (چه مبتنی بر وب و چه بدون وب) عبارتند از: 89

 

24-2-بخش سوم: پیشینه پژوهش... 90

 

1-24-2-پیشینه تحقیقات داخلی.. 90

 

2-24-2-پیشینه تحقیقات خارجی: 95

 

فصل سوم:روش پژوهش... 97

 

3-1)مقدمه. 98

 

3-2) روش تحقيق. 98

 

3-3- روش و ابزار گردآوري داده‌ها: 98

 

4-3- جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه : 99

 

4-3-1-جامعه آماري: 99

 

4-3-2-روش نمونه گیری : 99

 

4-3-4-حجم نمونه: 99

 

5-3-روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها: 100

 

6-3- پایایی و روایی پژوهش... 103

 

3-6-1- روایی.. 103

 

3-6-2) پایایی.. 103

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 105

 

فصل پنجم::نتیجه گیری.. 154

 

3-5-پیشنهادات پژوهش: 165

 

3-5-2-پیشنهادات براي تحقیقات آینده 166

 

منابع : 168

 

پیوستها 171

 


خرید آنلاین


سایر محصولات

بررسي فرآيند مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک و تاثير آن بر رشد و سود آوري سازمان مطالعه موردي بانکهای خصوصي و دولتي شهر کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      116-1-مقدمه:

ادامه مطلب  
پایان نامه حریم خصوصي 230 صداشتن حریم خصوصي یکی از حقوق اساسی بشر و مرتبط با حفظ مقام انسان و دیگر ارزشهایی است که کرامت انسانی برای ما به ارمغان می آورد.بر پایه این حق یک شخص یا گروه می تواند مسائل شخصی زندگی خود را از دسترسی دیگران دور نگه داشته یا اطلاعات مربوط به خود را تحت کنترل داشته باشد. علا

ادامه مطلب  
مقاله تئوری حسابداری


      مقاله تئوری حسابداری مقدمه‌: تئوری حسابداری مجموعه‌ای از فرضیات مبنا، تعاریف، اصول، مفاهیم و نحوه استنتاج آنهاست که زیربنای تدوین استانداردهای حسابداری توسط مراجع مربوط بوده و شالوده گزارش اطلاعات حسابداری ر

ادامه مطلب  
پروژه مديريت ارتباط با مشتري CRM & ECRM


پایان نامه "مديريت ارتباط با مشتري CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر

ادامه مطلب  
بررسي پیشینه تاریخی استان کرمانشاه در ایرانفایل در 69 صفحه قرار دارد که 8 صفحه در توضیحات قرار دارد
بررسي پیشینه تاریخی استان کرمانشاه در ایران
استان تاریخی كرمانشاه همچون دیگر نقاط كشور كهنسال ما آثاری از روزگار مجد و عظمت ایران را در سینه كوه ها و پهن دشت های خود محفوظ كرده است . برخلاف سایر نقا

ادامه مطلب  
متن کامل مقالات «اولین همایش ملی اندیشه‌ها و فناوری‌های نو در معماری» - 464 مقاله


مجموعه مقالات «اولین همایش ملی اندیشه‌ها و فناوری‌های نو در معماری» در اسفند سال ۱۳۹۱ توسط انجمن مهندسان معمار تبریز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تبریز برگزار گردید.متن کامل 46

ادامه مطلب  
پروژه پایانی کارشناسی مديريت ارتباط با مشتري CRM


 چکیده     رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد د

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مديريت ارتباط با مشتري


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
شركت‌های كنونی، با تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتري، به افزایش ارزش مشت

ادامه مطلب  
پروژه جراحی الکترونيکی تحت وب


پروژه جراحی الکترونيکی تحت وب در حجم 42 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمه کسب و کار الکترونيک به عنوان یکی از مجموعه های فناوری و اطلاعات در دهه گذشته رشد بالای را تجربه کرده است.به طوری که رویداد سیاست اکثر موسسات تجاری

ادامه مطلب  
دانلود پروژه ارشد تاثير نوآوري فنی و ارتباطی بر مديريت الکترونيکی ارتباط با مشتري


چکیدهگسترش بنگاه ها و پیشرفت فناوری، موجب افزایش تعداد مشتريان و در نتیجه رقابت تجاری بیشتر بین بنگاه ه خواهد شد. برای بهبود سودآوري سازمان و ایجاد مزیت رقابتی همراه با انتخاب نوآوري ها آی تی مناسب

ادامه مطلب  
logo-samandehi